Cover-afbeelding

League of Legends: Eerste blik op Eternals, progressie per champion

League of Legends gaat de manier waarop vooruitgang wordt gemeten in de game aanpassen, per champion krijg je nu 'medals en trophies' als je mijlpalen haalt.

Header

Het Eternals-systeem werd afgelopen maand voor het eerst onthuld door Riot Games als nieuwe manier om vooruitgang te volgen in League of Legends. Het geeft spelers de kans om hun skills op een champion te showen aan de hand van nieuwe beloningen.

De nieuwe informatie toont ons dat er drie challenges zijn waar je mee kan pronken in-game, “Het doel is om drie doelstellingen te hebben, die we Eternals noemen, per champion. Zo zijn ze direct gelinkt aan de speelstijl of abilities van dat personage”, zegt Justin 'Xenogenic' Hanson als lead design van LoL.

league of legends etarnals eternals

Die 'Eternals' werden voor een aantal champions al bekendgemaakt waaronder Caitlyn, Pyke en Zoe.

Caitlyn

Enemy champions killed with R

Long-range Q hits ( > 75% range)

Headshots (P) dealt

Pyke

After the first kill, Death From Below (R) re-casts that land another killing blow

Distance travelled in Ghostwater Dive (W)

Multiple enemy champion (2+) stuns with E

Zoe

Enemy champions killed within 3 seconds of being slept by Sleepy Trouble Bubble (E)

Long-range Q hits

Distance traveled by Es that have put targets to sleep (direct hit or traps)

  • Jaap Vreeke

    Jaap Vreeke1131 artikelen

    League of Legendsfanaat, esportskenner en hard onderweg naar de Gyarados op Pokémon: Go.