League of Crash is back

Gisteren zou League of Legends de Clash servers gaan stress testen om te kijken of de technische problemen die de release met zich meebracht zijn opgelost, dat bleek niet het geval.

Door 'serious testing issues' op de Europese servers ging het feest helaas niet door. Andere regio's hebben daardoor besloten om de test die deze week overal gedaan zou worden, uit te stellen. Het lijkt erop dat dezelfde problemen die bij de release gebeurden nog niet zijn opgelost, Riot Games zelf geeft nog weinig prijs over het hoe en wat.

Clash moest het paradepaardje worden van Riot Games' MOBA maar het is nu al voor de tweede keer mislukt. En omdat het over een test gaat krijgen deelnemers nergens compensatie voor wat bij velen uit de community in het verkeerde keelgat schiet.

Als het nu echter enkel voor de Clash-mode fout zou gaan, tot daar aan toe, maar zelfs normals en ranked has connectivity issues waardoor er werd besloten om de launcher anderhalf uur offline te halen. Riot lijkt het project te rushen en dat kost een hele hoop goodwill bij de fans.

  • Jaap Vreeke

    Jaap Vreeke249 artikelen

    Echte esportsfanaat van het eerste uur. Expert in League of Legends en Hearthstone.