De nieuwste artikelen over Business

Google Stadia is ambitieus voor online games

Op de GDC 2019 heeft Google een revolutionair nieuw product aangekondigd, Stadia. Stadia is een streamdienst voor videogames en als we de tech-gigant geloven wordt de online impact enorm.

Overwatch blijft groeien in kijkcijfers voor Stage One van de League

De Overwatch League blijft groeien qua populariteit getuige de kijkcijfers middenin de eerste fase van de competitie.

Banen schrappen kan negatief zijn zegt Activision

Activision Blizzard heeft in de SEC-dossiers laten optekenen dat het erkent dat het schrappen van 800 banen een negatief effect kan hebben op het bedrijf.

HONOR-technologie verbetert gamen op smartphone

HONOR is een smartphoneproducent die met de View20 een gametoestel op de markt bracht, door een update moet de ervaring op alle gebieden verbeteren.

Twitch en eMLS gaan partnerschap aan

De Amerikaanse voetbalcompetitie, Major League Soccer, gaat een éénjarige deal aan met streamplatform Twitch.tv.

Fortnite denkt na over respawns

Epic Games denkt erover na om respawns in de battle royale te gebruiken, enerzijds haalt dat een groot deel van het basisprincipe van de game weg, anderzijds is er veel geluid uit de community voor respawns.

Fortnite's omzet gehalveerd

Januari was een dramatische maand voor Epic Games, Fortnite haalde een omzet die 50% lager ligt dan in december.

Asus ROG kondigt partnerschap aan met ESL One

Op ESL One Katowice wordt een wereldwijd partnerschap aangekondigd tussen ASUS ROG en ESL One.

Epic Games reageert op aanklacht dansjes

De ontwikkelaar van Fortnite zegt dat “niemand een danspasje kan bezitten” en wil dan ook niet betalen.

Activision Blizzard laat zo'n 800 werknemers gaan

Het bedrijf heeft in het inkomstenrapport voor het vierde kwartaal aangekondigd zo'n 8% werknemers te ontslaan en is daarmee begonnen, zo'n 800 man wordt op straat gezet.

Coca Cola en Overwatch League gaan deal aan

Op 14 februari gaat de Overwatch League van start met het tweede competitieve seizoen, Coca Cola heeft zich als nieuwste sponsor aangediend.

Ajax eSports sluit deal met energiedrank ICONIX

Ajax eSports heeft een tienjarige deal gesloten met het merk van energiedrank, in maart wordt ICONIX gelanceerd.

Pagina 1 van 13